Ett steg framåt

Igår så tog jag mig in till stan i det härliga vädret.

Började med att spendera morgonen hos pappa. Vi käkade frukost, satt ute i solen och pratade medan våra hundar lekte och hade så kul :)

Vid lunch så kom mamma förbi och plockade upp mig. Vi drog och käkade på Formosa :) härligt med uteservering ! Bus låg under min stol och stack ut nosen utanför staketet och charmade en och en annan person som kom gåendes förbi.
Följde med henne sen till hennes jobb där jag fick sitta och tråka medan nerverna smög sig på. Lämnade sedan de för att dra iväg för att tatuera mig. Oh, jodå, ni läste rätt ;) Hihi ! Hur ont det gjorde osv är ju egentligen någonting man själv får känna efter. Jag hade iallafall förväntat mig något värre. Haha fast om lilla gnälliga jag kan , så kan nog vem som helst ;D Modig som jag är så gjorde jag hela 2 stycken ;) på handlederna.

Haha roligt nog så gnällde jag högre senare på kvällen när jag skulle ta av plasten och tejpen hade fastnat i hårstråna.

Idag är man lite öm och halvt handikappad, men tog en långpromenad i det fina vädret istället för att ligga och sola.
Var nyss och hämtade paket på posten, men visar upp imorgon :)

Nu ska jag städa lite och sen dra på någon film :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Trodde jag aldrig!!!! Men va katten är bildbeviset!? Vill se!!!!

2010-06-16 @ 23:38:19
URL: http://Www.nosvis.se

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0