Älskade sommarvärme

Både idag och igår så gick jag upp från sängen ner till gräset ..typ.
Synd dock att jag blir så täppt och bara nyser när jag ligger där :P

Jag har ju rätt svårt att få färg, så det är bara att ligga och steka så mycket man bara kan.

När jag hade solat färdigt igår så kom Sanna förbi en sväng :) Hon åker fram och tillbaka mellan Örebro och K-town nu när de flyttar tillbaka hit. Vi pratade lite och hundarna fick ta sig ett litet race innan det var dags för oss båda att åka. Jag åkte till farmor och dumpade av Bikie så att jag och mamma kunde ta oss till Marieberg en sväng. Hon beställde sin diskmaskin och jag stod och suktade efter ny mobil. Bestämde mig dock för att vänta för att se vilken jag vill ha och tills ekonomin tillåter det lite mer.

Dock gick vi in i köpcentrumet en snabbis för att kika runt lite och köpte hem lite nytt till garderoben..ingenting speciellt egentligen..bara..ja ni vet , "sånt som jag behöver" ;D

Nu är jag inomhus igen efter att ha legat i 4 timmar i solen..för nu ska det pluggas lite och fixas =)
Ska bli riktigt skönt att få sommarlov..och om lite mer än en månad så kommer antagningsbeskeden !


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0