19-20 juni

Efter att ha tittat på det viktigaste runt bröllopssändningar , dvs självaste vigseln, så var det dags att dra oss hemmåt.
Lillebror drog igång lördagsmyset med godis och Piff & Puff och jag skyndade mig för att hinna iväg till kvällens festligheter.

Där hade vi det riktigt roligt med skratt och shotlek tills kvällen tyvärr fick sig en liten vändning som sedan med hjälp av alkoholens försvinnande, löstes :)
Även om boysen var med så fick jag och min Ip lite party för bara oss två :) Bättre så !

Var tillslut hemma vid ungefär samma tid som jag antagligen hade kommit hem vid vare sig kvällen slutade bra/dåligt, på krogen/ på hemmafest.

Somnade så sjukt gött som man gör med alkohol i kroppen.
Dock så kände jag två små kalla 5-åriga fötter på mina ben redan lite över 4 timmar senare.
Det var puddingen som ville morgonmysa :D sötnos !
Fick sen sova ifred så fort pappa hade vaknat, det var inga fel det heller :)

"Morgonen" spenderades sen framför SVTPlay för att uppdatera sig med bröllopstal och dans tills lillebror ville se Monster trucks och höra rocklåtar.

Mamma kom förbi och hämtade mig och sen var jag äntligen hemma. Dragit på mig fula myskläder och ligger nu i sängen med godis och ska dra på en film nu innan läggdags.

Imorgon är det första dagen på sommarjobbet :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0