100623

Jobbade själv innan lunch idag, fy så tråkigt det var ! Sen så tog jag lunch, utifall att han som jag skulle jobba med senare redan hunnit äta. Tog t.o.m. en kortare rast än jag får ha. Sen så satte  jag mig så fint och väntade.

Ungefär en timme senare så kom han .. där hade jag suttit och väntat, försökt ringa och sen väntat lite till för att han faktiskt var på väg. Han och en annan kille som åkte med var riktigt trevliga och roliga, så jag förlät de rätt så fort :P
När vi släppt av den ena så åkte vi långt ut åt helvete , så långt att det tillslut kändes som att jag inte gjort annat än att åka bil på arbetstid :O

När jag hade slutat så drog jag upp till mammas jobb för att käka lite och sen ta sällskap hem. Vi dumpade Bikie hos farmor för att storhandla inför helgen och lite sånt :) Sen fick det bli att åka hem och packa. Ska sova i stan de två kommande nätterna..riktigt skönt !

Det första jag ska göra är att duscha sjuuukt länge ! Det har jag redan bestämt :P

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0