1 juni :D

Helt underbart ! Nu är det sommar och en ny månad som innebär nya tag och härliga planer.

Gick inte så bra för mig att sola igår, det kom bara en massa tjocka moln och sen lite regn också, haha.
Men hann ligga en timme ungefär och det var riktigt varmt och skönt.

Idag är det molnfritt så idag kanske min tur är bättre :)

Sen på eftermiddagen så ska jag och mamma ut till Marieberg och kolla mer på mobiler..kanske kommer hem med en om jag tycker att det är värt att vara fattig en vecka till. Ska göra en skoluppgift där ute också där vi ska bedöma en butiks upplevelserum. Då menar jag t.ex. design, musik och sånna faktorer som påverkar en kunds upplevelse av butiken/företaget som i sin tur kan påverka köp osv :)

På fredag fyller mamma år, så då ska vi fira henne och hon ska få sin present av mig som jag vet att hon vill ha !
Samma dag så tar två av mina kusiner studenten. Blir tyvärr bara firande av en av de just då, så får jag gratta den andra någon annan dag.

Om ca 2 veckor så händer lite annat skoj och spännande. Restskatten kommer också där någonstans..fick rätt så bra med pengar detta år :)

Midsommar kommer också firas, vilket vi hoppas på ska bli riktigt roligt och inte innehålla en massa drama ;)

Sen i slutet av månaden så börjar jag att jobba..ska bli riktigt härligt att tjäna lite pengar inför flytt och andra påhitt :)

Sen är det såklart underbart att det frånochmed idag faktiskt är sommar !


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0