Where is all that extra time ?

Blev inte till att göra så mycket i söndags. Pappa och de kom hem från stugan så umgicks med de innan jag gick och la mig för att titta på Bröllopsfotografen.

I måndags fick jag hjälp på jobbet, vilket behövdes ! Märktes plötsligt att det faktiskt gick framåt !
Drog iväg till mammas jobb för att hämta Bus och maila lite ang. hösten.
Åkte sen till pappa igen där vi myste lite med mat, dryck och guitar hero :)

Idag så var jag återigen själv på jobbet..som tur är så fick jag saker att se framemot och som förgyllde även denna dag.
Efter jobbet så drog jag hem till Sanna för att titta på deras fina lägenhet :) Sen tog vi bussen hem till pappa för att träna lite och gå promenad. Dock kom regnet äntligen hit och åskan small till så underbart där ute ! :) så det blev till att få lite träningstips istället.

Nu blir det en härlig dusch och sen ett avsnitt av Entourage.

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0