Uppdatering ..

Haft riktigt bra dagar hittills , så uppdateringen har fått ligga på vila så länge. Att sitta vid datorn dagar som dessa känns väldigt dumt :)

Så här kommer en liten update om de senaste dagarna:

Torsdag: Hade Sanna på jobbet som hjälpte till ochdet var hjälp som jag behövde. Det var även gött att ha någon att prata med. På vägen hem så tog jag ett stopp på stan för att köpa en present till lillebror :) Han fyllde hela 5 år :O Min lilla pudding blir större och större. Han fick en keyboard och han gillade den verkligen :) Mot kvällen kom gästerna och det grillades och fikades :) När vi var lite färre så blev det vin och sånt trevligt :)

Fredag: Onsdagen kändes som torsdag och torsdagen kändes som en fredag, så det kändes inte alls bra när klockan ringde på morgonen och ännu en dag på jobbet väntade. Hade dock Sanna där en stund så det var inte så pjåkigt ändå :) Åkte och handlade efter jobbet och blev själv här då pappa och de drog på till stugan. Ip kom hit på ett glas vin och sen drog vi oss vidare på fest :) Vi cyklade runt på stan och var lite här och var. Till slut så hamnade vi på pitchers en stund innan vi tog oss tillbaka hit och tog ett nattbad ;D Haha sjukt kul !
Fredrik kom förbi en stund också :) Kvällen var iaf rikigt rolig..det hände en del fast vi egentligen inte gjorde så mycket. Träffade både nya personer och personer från det förflutna. Lite kul när man känner att man utvecklats så mycket medan andra verkat stannat upp i sin utveckling !

Lördag: Blev lite samma som dagen innan. Dock blev det att stanna här hemma, vilket var trevligt det med. Blev lite cider, kortspel och massor av trevligheter :)

Vad denna söndag bjuder på är ännu inte bestämt. Just nu är jag på väg att smälta bort och jag håller tummarna för åska snart..så himla mysigt :)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0