Uppdatering har saknats ...

...vilket beror på att det har funnits för lite att skriva om och för mycket att klaga på.

Vädret har svikit och plötsligt glömmer vissa bort hur fint det varit innan dess. Denna sommar förvandlades till en skitsommar eller en typiskt svensk sommar bara för att det regnade i några dagar.

Helgen kom lägligt så att min ömma kropp får sin vila inför nästa vecka. Då jobbar jag i och för sig bara i fyra dagar.

I onsdags låg jag i sängen resten av dagen med migrän ! Inte kul !!
I torsdags återvände vi till Karlskoga för att hjälpa guldgänget .. så tråkigt att se någon må dåligt så jag kunde inte låta bli att ge en av kollegorna en kram innan vi tog oss hemåt till Örebro igen.

Gårdagens spenderades med lillebror som rockade med trummorna framför youtube där många rocklåtar strömmar ur högtalarna. Jag fick i uppgift att jubla lite då och då medan jag målade i hans målarbok. Haha vilken vild fredag va ? :) Avslutade kvällen med att titta på de två sista avsnitten för säsongen av Sons of Anarchy.

Nu sitter jag återigen och spelar guitar hero och lillebror assisterar mig med sina trummor, haha.
I eftermiddag drar jag ut mot Vintrosa för att träffa mitt buus ! ♥


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0