The Twilight Saga: Eclipse

Igår såg jag Eclipse, dock med riktigt dålig kvalité, fast det hade jag ju förväntat mig eftersom den så nyligen hade premiär.

Jag hade inte så höga förväntningar på den, eftersom jag inte ville riskera att bli besviken. Såklart så hoppades man att den skulle bli bra eftersom den innehåller lite mer action och fina moments än de som kommit ut hittills.
Jag blev som tur var inte besviken. Jag gillade den rätt mycket faktiskt. Det enda jag inte riktigt kunde ta till mig var hur snabba scenerna var..de hade verkligen kortats ner och i början kändes det lite stressat. Som om de verkligen klämt in allt som händer så mycket som möjligt.

Självklart så förstår jag att det kan bli så när man ska göra en bok på över 400 sidor till en film på ca 2 timmar och att det fanns många scener som var tvugna att vara med så att inte fansen missar för mycket, vilket då gör att scenerna blir lite snabbspolade.

Trots det så gillade jag den faktiskt, men får titta på den en gång till kanske för att verkligen ta in allt ordentligt.
Soundtracket var bra ! Åh en del låtar alltså ...

Nu ska vi bara vänta in Breaking Dawn ! Oj ,ja där händer det ännu mer..tur att de har en lösning på det så att allting kommer med :D


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0