Saturday

Blev inge jobb för mig igår. Jag sov kanske som mest i 1,5 timme. Hade så sjukt ont i magen, så jag låg där hela natten med värmekudde och väntade på att det skulle gå över. När klockan ringde på morgonen så hade jag ju precis somnat och mådde inte bättre, misstänkte också lite feber där ett tag.

Så det blev att sjukanmäla sig och försöka somna om, men så blev det inte. Hundarna skulle ut, ha frukost och sen upptäckte jag att jag var rätt så hungrig själv och kanske borde äta något. Sen blev det att titta på bara en massa skit på Tv, hehe.

När mamma hade slutat så åkte vi en sväng, fixade med lite papper och skickade in lägenhetskontrakten :) Får hämta nycklarna from 2 augusti, men får se hur det blir eftersom jag jobbar osv.
Sen åkte vi och handlade en massa gott innan hon släppte av mig och kidnappade Bikie hem till sig.

Överraskade pappa med revbenspjäll och en massa annat gott :)
Sen blev det film och lite serie..en ny som jag upptäckt :P

När lampan släcktes så kom höjdpunkten på dagen..sovdags ! Idag ringde inte klockan heller.. jag fick sova tills jag vaknade av mig själv..wow :P haha

Får se vad lördagen har att bjuda på :)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0