Onsdag .. inte torsdag

Jag har haft torsdag hela dagen idag .. sjukt irriterande när det blir sådär. Men men .. gick hem lite tidigare idag, då det körde ihop sig lite med hundarna.

Efter jobbet så kom jag hem och tog en runda med hundarna. Vi beställde pizza från Montana, vilket vi inte kommer göra om då kassörskan var sjukt dryg och ja..

När vi ätit klart så drog jag,pappa, Kicki och pudding iväg och spelade minigolf :) Trevligt :) dock så är denna aktivitet inte en av de som jag har bra tålamod i.

Nu ska vi käka jordgubbar och ha lite mys innan det är dags för mig att göra frukostlåda och sen hoppa i säng.


Imorgon får jag hjälp av ingen mindre än Sanna :D härligt !
Sen på kvällen så är det kalas för pudding som fyller år :D



Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0