Onsdag

Så var det bara två dagar kvar på arbetsveckan ! Har längtat efter helgen sen i måndags, haha !
Istället för att klaga på det jag gör och berätta om alla ställen på kroppen som gör ont, så säger jag bara..det är tungt och stressigt ! Men ni ska slippa ett klagoinlägg, jag lovar !

Någonting som gjorde min dag idag var att få åka hiss. Sjukt, men jo ..det var rena lyxen !
När vi slutat så unnade vi oss en varsin milkshake på McDonalds :) Det var riktigt mumsigt.

Mer än så har inte hänt.
När jag är hemma blir det hundpromenad, dusch, mat, att titta på något på Tvn eller datorn och sen blir det det bästa av allt...sova.

Nu ska jag kika på SOA, sen blir det mys med räkor,jordgubbar och en massa annat gott plock.

Imorgon är en ny dag..och min bebis blir stora tjejen :)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0