Efterlängtad helg

Då var det bara ungefär tre veckor kvar att jobba och som tur är så verkar de veckorna bli rätt lugna.
Var rätt mör igår när jag satte mig på bussen hemåt och verkligen längtade efter att få lägga mig i soffan och vila ben,rygg, armar och få blunda en stund. Mitt i dagdrömmandet så ringer det på telefonen och jag misstänkte rätt så fort att det inte alls skulle bli en lugn kväll när jag såg att det var Sanna som ringde.
Haha en typisk inbjudan av Sanna.

S- Hej, vad gör du ikväll ?
Jag - Så lite som möjligt !
S - Eh nej det gör du inte, för du ska på bio.

Haha men jag övertalades rätt så lätt så jag åkte hem och tog en längre promenad med hundarna, åt lite, tog en skitlång dusch och drog sen iväg. Sanna åt en hamburgare på Pither's på rekordkort tid och jag snodde hälften av alla hennes pommes :P

Sen gick vi och några av Bianco-tjejerna på Eclipse :) Hade ju redan sett den, men den var bättre nu när jag såg den en andra gång och även med sjukt mycket bättre kvalité.

Hade iallafall jättetrevligt och det var också trevligt att träffa så härliga tjejer :)

Nu har jag nyss kommit hem från en sväng på marieberg med pappa :) Fick hem lite nya mjukiskläder, en tröja och lite underkläder. Får shoppa lite mer inför hösten och skolstarten sen när jag har mer ork, tid och koll på vad jag behöver :)
Ska städa lite och slöa..ikväll är jag barnvakt åt min pudding :) mys !


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0