Då var denna helg över

Lördagskvällen var riktigt trevlig med god mat och härligt sällskap. 6 vuxna, 1 barn och 5 hundar :)

Senare tog vi ett kvällsdopp i poolen som då låg på ca 38 grader, haha ! Himla gött !

Det var inte nådigt så kvavt som det var i rummet som vi sover i. Öppnade fönstret så mycket det gick över natten så att Bikie inte skulle smälta bort. Tur att man inte får myggbett , för antar att jag hade varit rätt uppäten nu i så fall.

Imorse blev baksidan kalaspimpad och det var dags för puddings femårskalas/poolparty. Härligt att se alla glada barn :) Tog åt mig jobbet som fotograf, då min kamera kan ta serietagning, vilket gör att man får lite mer bilder som är "in action". Så slapp även alla stackars föräldrar stå med digitalkameror och mobilkameror och försöka ta en någorlunda fin bild istället för att fika med de andra. Jättefina bilder blev det och nu är alla iväg mailade till föräldrarna som så gärna ville ha bilderna som jag tog. Tror att det uppskattades faktiskt ! :) Det blev många bra bilder som verkligen visar hur kalaset var...plask, simning, hoppbomber, spring och annat som annars är lite svårt att fånga in.

Sen vart alla helt slut och efter många om och med så fick jag min far att sätta sig ner och andas ut.

Strax blir det kvällspromenad med hundarna och till läggdags får det bli ett avsnitt av True Blood.


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0