Årets första dopp !

Imorse så gick jag raka vägen ur sängen och började packa för veckan hos pappa.
Vet inte rikigt hur länge jag stannar, men det får jag ta som det kommer..

Så ikväll drar vi igång pappas grill och dricker lite vin till :) Sen så värms poolen upp så att kvällsbad kan stå med på listan också.

Cajsa,Sanna, Jocke och alla hundar kommer också förbi :) Riktigt trevligt !

Tog nyss årets första dopp :D Är en sån jävla badkruka alltså.
Pappa har värmt upp poolen och när termometern visade 32 grader så var jag halvt i och sen vid 33 så vågade jag tillochmed att doppa magen :O Haha jag vet..men men ..snart ligger temp på ca 34 så då kommer det att plaskas tillochmed från mig !


Tillsammans med min pudding så blir badet lite roligare :)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0