+0-

Även om det finns serier som går mot sitt slut så dyker det upp fler och fler. Jag har försökt att rata så många som möjligt just för att jag varken har tid eller lust att hålla på sådär något mer. Måste sluta vara sån serienörd. Dock så gav jag upp gällande två serier som jag nu börjat att titta på. Den ena är Dexter. Nu har jag bara sett ett par avsnitt, men jag greppar det inte riktigt. Han är lite för wierd för min smak , tror jag. Ska ge första säsongen en chans iallafall.

Dock så har jag fastnat helt för den andra. Sons of Anarchy. Konstigt, för jag är absolut inte den som är jätteintresserad av MC-gäng och deras fordon. Visst är det lite hett med motorcykel, men inte så pass att jag fastnar för en serie som handlar just om detta. Jag kan inte säga vad, men det är något med gänget som gör att man vill följa de. De är mjuka inuti med all bad utanpå. De är lojala mot de som de älskar och bankar skiten ur de som de hatar, haha. Konstigt att man plötsligt står på deras sida, bara för att det visas från deras synvinkel. Varför är man plötsligt inte längre på polismännens sida ?

Charlie Hunnam som spelar huvudrollen är i denna roll en lite halvsliskig VD för mc-klubben. Han har långt hår, tycker själv att han är sjukt cool och ja .. egentligen ingenting man egentligen borde vilja ha.
Men jag kan inte låta bli att tycka att han är lite småhet ändå :P



Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0