Vaknar upp

Blev inte alltför sent igår kväll, var så trött så behövde komma hem till sängen. Jag & Jossan färgade Sannas hår och det blev jättefint såklart :) Sen satte vi oss ner och bara pratade och då kände jag hur tröttheten kom ikapp.
Sov som en stock inatt kan jag tala om för er ! Så det var lite jobbigt att gå upp imorse. Det var ju så härligt att få ligga där under täcket :)

Snacka om att jag pluggat i en bubbla nu alltså. Vakna upp och se hur lägenheten ser ut, herregud ! En hög med disk, en hög med post, en stor hög med tvätt och sånt där som jag skjutit upp för att det inte verkat så värst farligt just då.

Tänkte att jag skulle sitta här med min fula pyjamas och mina rosa hello kitty strumpor ett tag till, haha ! Bara ha en mysmorgon och sedan dra igång med min första inlämningsuppgift i den nya kursen :)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0