Tentaveckan är här

Ny vecka och i den så ingår tentan som jag just ny försöker att plugga till så mycket jag bara kan. Klockan blev rätt mycket igår innan jag bestämde mig för att ge mig. Fick liksom passa på medan jag hade flyt och överhuvudtaget hade lust :) Samma visa idag också såklart. Köpte med mig pluggfika med mig hem medan jag ensamhetstränade busan !

Härligt iallafall med varmare temperatur ute :) Även om det kommit lite mer snö under dagen, så känner man att den är mer pudrig än knastrig, vilket ger mig mer längtan till varmare årstider.

På tal om varmare årstider så har jag även idag hunnit kika lite mer på nätshopping nu när jag vill förnya garderoben lite. Dock får jag hålla fingrarna i styr nu när ekonomin ser ut som den gör och möjligtvis skulle kunna bli sämre. Får även tänka på att jag fyller år om mindre än en månad och att ta lite i taget så att jag inte tappar bort det ekonomiska vettet pland paketen och påsarna.

Behöver ju även spara lite pengar också eftersom det kommer att bli mer träning till våren som kommer att kosta lite plus veterinärskostnader och sånt viktigt. Nu när jag har min busa så får jag såklart tänka på henne också.



Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0