Still trying

Suttit hela förmiddagen med att kolla upp understrykningar och lagt till några fler. Tog sen en liten paus med dusch och sånt där lyxigt, haha ! Ska fortsätta om en stund, men tänkte stoppa i mig bågot att äta först och ta en längre promenad med Bikie och busa lite så att hon sen sover sött medan jag har näsan i lagboken.

Ska sätta mig mot kvällen sen och skriva ner lite saker som jag har i huvudet. Det måste få komma ut på något sätt så att jag kan släppa det och kunna ta en sak i taget. Det får liksom inte bli för mycket i huvudet på samma gång just nu, för det är då det blir som det är nu. Massor av tankar och svårt till koncentration. Just nu går självklart pluggandet i första hand, sen får jag göra så gott jag kan med allt annat när det kommer. Jag måste klara det här ! Sen måste det också rensas lite, annars får jag inte plats med allt det nya som jag önskar, väntar och hoppas på ska hända.


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0