Onsdag

Godmorgon !

Igår blev det att sitta inne och plugga. Kommit igång med kurslitteraturen nu och den ena boken kunde beställas igen igår så nu får vi hoppas att jag får hem den. Många andra hade haft problem med att få hem sen så fick veta igår att det inte måste in på söndag om man bara säger till i tid och visar mailet där det stod att den avbeställdes. Ska försöka bli klar i rätt tid även om man behöver den boken för att få de bättre betygen. Kurslitteraturen är på engelska, iallafall i detta moment.

Innan mörkret kom så blev det en promenad med Sanna. Bra för både mig och Bikie att få lite frisk luft och motion.

Nu ska jag städa lite och lyssna på musik innan jag sätter mig ner och läser mer :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0