Ny vecka, ny kurs, nya tag

Innan tentaresultaten kommit så kan jag inte göra mer än att plugga det som finns att göra i min nya kurs. Ska läsa lite av den kurslitteratur som jag fått hittills. Min bok blev avbeställd för att den tog slut på lagret, skumt ! Men det är väl bara att vänta in den och försöka göra så gott man kan av det jag kan läsa nu. Skolmässigt så är det så min vecka kommer se ut. Plugga uppgiften och försöka hålla humöret uppe till tentaresultatet.

Innan jag börjar plugga så ska jag ta mig en härlig dusch, unna mig en ansiktsmask, nagellack och sånt lyxigt :)

Vad händer mer denna vecka? Ja det är inte så mycket mer planerat. Ska bli väldigt trevligt i helgen iallafall för då kommer mamma hit på besök :) Månaden kommer även att ta slut den helgen och¨då blir det februari plötsligt :) Det gillar vi.

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0