Nätshopping

Var nyss och hämtade en av alla mina paket från H&M. Har beställt mycket från vårkollektionen som gör att allt inte kommer att kunna levereras samtidigt. Fördelen med det är dock att jag bara betalar frakten på det första paketet ! 

Detta paket innehöll strumpor, trosor och en ny BH. Strumpor behövdes, för nu känns det som att jag inte gör annat än slänger strumpor som fått hål i sig..Det innehöll även en tunika och ett par shorts. Shortsen passade bra i midjan men inte runt benen, vilket är ett vanligt problem för mig så de kommer att returneras. Tunikan var i en härlig rosa färg och kommer att användas väl i sommar ! Den täcker bara ena axeln och räcker ner till låren. Den var väldigt genomskinlig så det kanske kommer få bli att ha ett linne under om inte bara bikinin :)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0