Min hjärna är överhettad..

Haha ja alltså..efter 5 timmars tentaskrivande och bläddrande i feta lagboken så är man rätt slut. Känner att tentan gick bättre än väntat men det kan fortfarande vara så att det inte räckte hela vägen. Är iallafall nöjd med mitt försök och nu får man ha lite is i magen tills resultatet kommit om ett par veckor (lång kvar !).

Efter tentan så gick jag över till Sanna där min busa väntade på mig. Vi satt en stund och snackade lite skit innan jag gick hem för att få lata mig lite.

När jag kände att jag hade latat mig lite väl mycket..så fick det bli en promenad med Sanna så att vi båda fick rensa huvudet då även hon hade haft tenta. Hundarna behövde en promenad innan kvällens trötthet smyger sig på.

Har nu suttit och laddat ner uppgifter och sånt till vårens kurs som startat nu. Har en uppgift som redan ska vara inlämnad på söndag senast, så det är bara att börja. Dock får det skjutas upp till imorgon (inte bra !)..hjärnan känns inte som att den skulle klara mer plugg idag. Får smälta tentan och gå upp imorgon med en ny start och nyladdad energi :D

Ska äta lite nu och samla kraft. Har nyss duschat och ska över till Sanna och hennes kompis senare. Behöver lite tjejsnack och allmänt socialt umgänge, haha. Har ju varit i någon sorts bubbla inför denna dag. Får fira av tentan och skåla för en ny start med en varm kopp te och en massa babbel :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0