Lazy days

Nej men hallå där !

Har hittat ett internet som jag kan snålåka på tills jag fått strömsladden till modemet..ja, det är så att den nämligen gått av. Det brukar ju ligga en liten råtta där i hörnet, så den har legat lite dumt eftersom jag vet att hon ligger och sover där rätt ofta.

Haft feber i ett par dagar nu samtidigt som det är fruktansvärt kallt ute och mitt internet la av. Förstår ni hur kul jag haft? Haha nej men som tur är orkar jag faktiskt inte göra något ändå nu när febern gör mig alldeles nere. Har passat på att rensa bland papper och sånt skit som jag inte riktigt vet varför jag sparar på. Tittat på en del film kan jag säga att jag gjort..haha :)

Blir nog inte så annorlunda denna dag, men det är bara bra. Kan passa på att plugga och lite sånt där nödvändigt :) Det trista är ju dock att busan inte blir speciellt aktiverad, men tur att hon är valp och är lätt att få trött ;)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0