Instängd ..

Har inte så mycket att skriva om just nu när jag har så mycket i skolan. Pluggar för det mesta dessa dagar och gör jag inte det så fixar jag här hemma eller gör någonting som involverar min busa.
Måste klara den här tentan för studiebidraget eftersom den andra kursen inte gick så bra, den var ju så himla svår. Ska prata med Csn och se vad de säger och tills dess kan jag inte göra  mer än att plugga så mycket jag bara kan.

Har iallafall registrerat mig på kursen som jag läser i vår. Letat runt efter lite kurslitteratur och..ja det kommer kosta därefter.

Är sjukt sugen på att inreda ! Har sett massor av fint och känner mig liksom inspirerad till det. Dock är det onödigt att lägga på pengar på just nu, tyvärr. Sen så kommer jag inte att bo kvar här så länge till, vilket gör att det ändå inte spelar roll just nu :)
Egentligen är det väldigt mycket som jag vill, önskar och ser fram emot så jag får försöka lära mig att ta en sak i taget och inte tänka på för mycket saker på samma gång.

Ska göra lite té nu
och plugga en sista stund innan jag unnar mig lite TV-tittande resten av denna blåsiga dag.


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0