I'll be back..

Haft väldigt bra här i Örebro :)

Igår blev det en lugn dag med lite Guitar Hero innan jag skulle fira lillebror i förskott hemma hos mamma.
Åkte hem och spelade lite mer med pappa innan han och jag skulle på bio :) Jag tog med honom på Avatar, tyckte att han behövde se den på bio eftersom han inte kommer göra det utan att någon drar med honom dit.
Filmen var ännu bättre denna gång, för nu kunde man ta in ny info som man inte riktigt hann med förra gången och se andra saker som händer runtomkring det man koncentrerade sig på först. Det är ju en film med väldigt mycket att ta in.

När vi kom hem så började vi titta på Harry Potter och Fenixordern, men tittade klart på den för en liten stund sen.
Ska spela lite mer Guitar Hero och sen ska jag ut med Bikie så att hon är trött lagom till hemfärden.
Trots de trevliga dagarna som spenderats här så ska det faktiskt bli skönt att få komma hem och återgå till min vardag.


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0