Härligt med lite träning

Satt hela förmiddagen igår och pluggade rätt så bra ! Gick ut en sväng som pluggpaus och sen unnade jag mig faktiskt ett avsnitt :) Sen ringde Sanna som sa att vi skulle få haka med A-C&CO ut på räddningsträning hos brandkåren ! Coolt !
Bikie är lite för liten och för otränad så hon fick vara med och valla av området så att vi kunde planera lite legor osv.

Sen fick Bikie mest vara i bilen (bra ensamhetsträning) medan jag och de andra ställde upp för varann genom att  gömma oss. Vi la oss i gamla tåg, skrotbilar, lastbilar, bussar, hästtransporter och annat skoj ! Hundarna jobbade på riktigt bra och det var sjukt spännande att se hur de arbetade och så. Skithäftigt !

Bikie fick sen leka lite med de andra ..bra träning att få leka med främlingar !

Lagom frusen var man ju när man kom hem efter lite över två timmar ! Så dumpade busan här hemma och ensamhetstränade henne medan jag tog en kopp te hos Sanna :)

Nu blir det mer plugg !

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0