Godnatt

Lite dåligt med uppdateringar på båda bloggarna, men det är lite svårt att hitta något att skriva om nu när det inte händer så mycket.

Koncenterar mig just nu mest på att bli frisk och få upp energin till att lägga på ett kol med pluggandet såhär innan tenta. Pengarna står på spel nu när den andra kursen varit svår att klara av, men får kika med CSN och se vad de säger. Inte så kul att ligga efter med en massa poäng och tentor.

Får proppa i mig en massa ipren imorgon innan jag går över till Sanna för en pluggdag hemma hos henne. Så kan Bikie få umgås lite med Misty också..då blir hon nog glad :) Hoppas att jag är pigg imorgon !

Förutom tentan då så är det inte så mycket mer skolbesök efter det ! Inte för att jag hängt där så fasligt mycket , men men ;D

Nej nu ska jag sova så att jag är pigg inför morgondagen !


Får tillägga stort grattis till P som fick en liten flicka igår morse :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0