Christmas ..you're out.

Blev ingen uppdatering igår då mitt internet krånglade en del. Idag upptäckte jag att det är fel på modemet så just nu sitter jag på plats 47 på deras kundsupport och väntar på att få beställa ett nytt.

Kan inte de kalla dagarna ta slut nu ? Konstigt det blir nu när man tycker att ca -5 är "varmare" väder, haha. Lite jobbigt imorse ..släppte ut Bikie på terassen då hon var nödig och jag hade precis kommit ut ur duschen..även om jag knappt stog i dörröppningen ,förutom då jag stack ut huvudet i ca 5 sek för att ropa in henne, så frös håret !! Inte kul !

Idag har jag städat bort allt juligt och fy så trist det blev här inne ! Får tända några ljus ikväll så att mysfaktorn höjs igen :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0