Vi kör en sån där ..

Klädsel
Vad har du på dig idag:
pyjamasbyxor och ett linne .. än så länge ialalfall :)
Vad använder du just nu för skor: Mina kängor eller snowjoggers, haha hett.
Favoritfärg på kläder: Måste lära mig att bli mer färgglad, men svart är ju alltid en bra bas :)

Senaste person som

Sov i din säng:
Jag
Du pratade med: Mamma :)
Du delade en drink med: Ingen aning.. :S
Du gick på bio med: Pappa, på Avatar :)
Du gick på stan med: Mamma, när hon var här på besök.
Skällde på dig: Hmm..brukar inte få skäll :S

Senaste
Låt du hörde:
Timbaland ft. Katy Perry - If we ever meet again.
Film du såg: Magiska systrar i ..måndags ?
Mat du åt: Grönsakswook med kyckling och nudlar ..
Kram: Mamma, innan hon åkte hem i söndags
Puss: Lilla lillebror, när vi hade kalas
Fest: Oj, det var ett bra tag sen..nyårsmiddagen får räknas :)
Känslan: Trötthet..sov ju så gott
Ilska: Hmm.. ingen aning
Resa: Grekland hösten 2008 ..om inte Örebro i helgen räknas.
Glädje: På morgonpromenaden när det blev en massa bus med Bikie :)
Dröm: Haha drömde inatt att J gav mig en hamster :S
Boken du läste: Läser just nu kurslitteraturen, men för nöjes skull så läste jag Breaking dawn senast (Twilight-böckerna)
Personen du träffade: Sanna, igår när vi tränade :)
Personen du pratade i telefon med: Mamma :)
Personen du fick sms av: Sanna
Gången du åt en 7-eleven korv: vet inte om jag ens gjort det ?
Gången du var utomhus: imorse på morgonpromenaden
Gången du sov: inatt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Ingen aning..
Saken du köpte:
Mjölk och sånt på Konsum, haha :P

Om dig

Namn: Linda
Ålder: 22
Smeknamn: Lindiss är väl det vanligaste, fribban av pappa och pudding :P
Syskon: Två lillebrorsor :D
Sysselsättning: Pluggar
Bra egenskaper: Haha en del ;D
Dåliga egenskaper: Alldeles för snäll mot mig själv och andra.
Linje/klass: Turismvetenskap
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Gröna
Skostorlek: 36/37


Kommentarer
Postat av: Sanna aka reserv morsan

ä så klart det var jag som skällde på dig;)är man extra mamma så är man:P vänta bara snart lägger jag till nåt som "det är ju bara för ditt eget bästa" haha vore nåt

2010-02-21 @ 21:28:26
URL: http://www.nosvis.se
Postat av: Linda sv:

Hahaha ja fast du skäller inte, du printar bara in mina måsten i mitt huvud ;) Jag vet att jag behöver pushas och jag uppskattar att du tagit till dig den uppgiften :D

2010-02-21 @ 23:48:28

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0