Tentahets

Då har man lämnat in kursens första hemtenta. Som jag har hållt på med den där...riktigt gött att skicka in den faktiskt. Jag ville så gärna att den skulle bli så bra som den bara kunde, men eftersom tiden började gå mot sitt slut och hjärnan tog slut på batterier så skickade jag in den som den var :)
Det har pluggats hela veckan, endast med pauser för mat,dusch och hundaktiviteter.

Så imorgon börjar jag om på ny kula. Bort till skolan för att hämta ut en gammal tenta och sen påbörja pluggandet på omtentan. Det är iallafall gött att en ny vecka faller in och att februari snart är över.

Det är ju fruktansvärt mycket snö ute ! Bikie älskar att skutta ut i det djupa, men självklart måste hon ha någonstans att gå eftersom hon inte bottnar. Uppdraget att göra spår går såklart till mig och snön går just nu upp till midjan så fick iallafall små träningspass :P

Nu ska jag unna mig lite kvällsmat och musik innan jag ska lägga mig för sömn och nyladdning ;D

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0