Sjukling

Hade en väldigt trevlig helg med mamma på besök :) Vi tittade på TV,åt gott,busade med Bikie och latade oss i soffan. På lördagen vaknade jag med magont och senare på kvällen kom febern.
Sen dess har jag legat med influensa, vilken tur va? Mina intervjuer från förra veckan har gått sådär och nu har vi en ny uppgift att lämna in. Lite tråkigt att man ska behöva halka efter, men jag får ordna det när jag är frisk igen.

Haft mellan 39-40 grader och idag har jag "bara" 38 och känner mig lite piggare faktiskt.Hoppas att jag blir frisk snart. Börjar bli trist att ligga i soffan nu även om jag inte orkat göra något annat än det.

Nu orkar jag inte skriva mer. Puss på er


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0