På bättringsvägen :)

Vilken jobbig vecka ! Vilket slöseri med tid ! Febern gick ner en del igår och jag blev genast piggare och kunde nu iallafall få sitta i soffan en längre stund utan att bli alldeles yr. Så jag passade på att ta mig till duschen och jäklar vad fräsch jag kände mig när jag kom ut :P Haha.

Idag är jag helt feberfri, men jag är fortfarande klen (mer än vanligt ;) ) eftersom jag inte direkt ätit under veckan. Jag har endast levt på vatten och nyponsoppa. Sen så har man ju legat i soffan/sängen i flera dagar så nu har jag skitont i ryggen och nackspärr.

Ändå rätt härligt att vakna upp imorse, för vädret dessa dagar var ingenting att hurra för. Det har varit storm ute, det har kommit en massa ny snö och himlen har visat upp en massa olika gråa nyanser. Så idag när jag vaknar feberfri och allt så tittar jag ut och gissa vad? Solen lyser ! :) Vad härligt att se ! Riktigt mysigt att få gå ut och gå i det och piggna till lite mer.

Nu ska jag sätta mig med lite skoluppgifter som jag missat. Lika bra att ta tag i det på en gång :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0