Nästa tentamenståg har startat

Rätt så härligt att lämna in hemtentan i söndags natt, även om jag inte blev 100% nöjd så kom den iallafall in i tid så den blir iallafall mottagen.

Så igår blev det en rätt lugn dag. Jag sov lite längre på morgonen, tog en promenad bland ännu fler snöflingor och gick sen till skolan för att hämta ut min gamla tenta. Fick sällskap av Sanna som hjälpte mig att fundera ut hur jag ska göra för att det ska gå bättre på nästa. Så igår eftermiddag var det bara att sätta igång och försöka lägga upp det så att jag lär mig i rätt ordning så att säga :)

Har suttit med lagboken en stund nu, så ska ta en paus för en runda med bus och en dusch :) Solen skiner ute så man hoppas ju på att den stannar här nu och gör lite nytta ;)

Ja just ja..katternas klösbräda brakade ihop igår efter att bus och Chelsie hade något ryck tillsammans. Så trött nu på saker som går sönder...så har skrivit en inköpslista nu tills jag får pengar. Mobilladdaren är också helt av snart..

Nåja..jag får stå ut tillsvidare :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0