Försöka duger alltid.

Nu är man tillbaka i vardagen och jag hoppas verkligen att jag inte blir sjuk igen på ett bra tag !
Har hamnat efter i skolan som sagt, men försöker komma ikapp nu med rasande fart. Suttit hela dagen idag och försökt att nöta igenom kurslitteraturen då många av våra uppgifter utgår från de texterna. Gick inte så bra på tentan som jag hade hoppats men jag får bita ihop och försöka igen, vad mer kan jag göra?
Får lägga på ett kol med pågående kursen och samtidigt plugga ikapp de andra. Man får ta det som en läxa och den har jag lärt mig !

Nog om skolan. Jag mår bättre nu och det är huvudsaken. Bikie & kissarna mår bra de också ! I helgen bär det av mot Örebro, vilket ska bli riktigt trevligt faktiskt.

Farmor fyllde år i helgen, min älskade farmor  ♥! Hoppas att hon hade en riktigt bra helg, då de var bortresta :)
Pappa fyller idag. Massor av gratulationer, pussar och kramar till honom ! ♥
Imorgon är det min dag :) !


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0