Födelsedag & en helg i Örebro

Jag har inte riktigt haft tid att uppdatera här inne och responsen är väl sisådär va ? Så min motivation har väl inte varit så stark.

Torsdag- Min födelsedag..då var man ett år äldre och det kändes ju såklart inte så mycket. Men jag är fortfarande såpass ung att jag inte har något emot att fylla år och blir otroligt glad över gratulationer ! Dagen var grå och trist och innehöll plugg, extraknäck och lite mer plugg. Fast på kvällen traskade jag iväg till Sanna för lite snacks, TV och prat :)

Fredag - En så vacker vinterdag ! Ett par minus, klarblå himmel och skinande sol ! Hur kan man inte bli på gott humör då ? Så jag packade inför Örebrobesöket rätt snabbt och tog mig ut med bus. Dock fick man ju sätta sig på bussen mot Karlskoga för att där bli upphämtad av min pappa ♥ . I Örebro blev man genast på sämre humör när man knappt såg omgivning i allt det gråa. Tog mig till mammas jobb där alla ville gosa med Bikie, så när hon slutat tog vi oss hem där vi åt god mat och tittade på TV.

Lördag - Satt hos mamma helt ensam, då mamma tjuvade med sig Bikie till morfar då hon skulle greja lite med honom. Morfar hamnade på sjukhus efter en liten tokig olycka och som tur är hände ingenting allvarligt. Tog en långpromenad i området då det är sista gången man gör det eftersom mamma flyttat nästa gång jag befinner mig i staden. Sen bar det av ut mot ingenmansområdet Odensbacken och J . En otroligt mysig kväll/natt ! :)

Söndag- Nåågot trött när man efter 5 timmars sömn blev väckt av busan som blivit trött på att hänga med min mamma ;D När jag vaknat upp ordentligt så tog vi en promenad ute vid Rävgången och Hjälmaren. Otroligt mysigt i ännu en vacker & solig vinterdag bland par & familjer och deras vinteraktiviteter.
Sen bar det av till pappa på kalas där vi firade lillebror 1½ månad för sent, min pappa, mig och min lilla lillebror som blev kusin igår :)

Nu är man hemma igen ! Väldigt skönt även om jag hade det så mysigt !
Nästa gång man kommer ner så blir det för att stanna över sommaren och för att bo i mammas hus ute på landet :)
Nu blir det något avsnitt av något och rätt tidigt i säng.

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0