Alla ♥-dag

Då var det Alla hjärtans dag idag. Rätt kommersiell va? Vi borde väl visa kärlek de andra dagarna på året också? Men vissa behöver väl en speciell dag för att ta sig tid till varandra, spendera pengar på varandra och kanske hitta på någonting speciellt tillsammans. Vet inte vad jag tycker om dagen, men att kärleken ska ha en högtid är väl lite självklart !? Den är ju faktiskt väldigt viktig.

Sen är det rätt klyschigt att folk förlovar sig, frias till eller något liknande på denna dag.. Vill man inte ha sin egna dag ? Jag kommer att vilja det iallafall ..

Vad den än är och vad jag än tycker.
Så vill jag ändå säga till mina nära & kära att jag tycker väldigt mycket om de ! ♥

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0