Tittar in

Som ni märkt så har bloggen lagts lite på hyllan nu .. .Jag har varken haft tid eller lust att hålla på med något som bloggandet.

Ja , vad har hänt sen sist då?

Skolmässigt så har tentan gjorts och innan dess bodde jag i princip på skolans bibliotek ! Tentan blev flyttad två dagar BAKÅT, så det var bara att köra på. Tyvärr blev det dumt på tentadagen när jag insåg att jag helt glömt att anmäla mig ! :O så när jag väl fick komma in (tack vare underbara klasskamrater !) så blev det stressigt och jag fick inte hjärnsläpp i det jag lärt mig denna gång, men hjärnsläpp i svenska språket ! Haha nåja, får se hur det gick men är inte så självsäker på den fronten just nu !

Min kära idapida kom hit på party ! Sjukt kul att ha henne här ! Det blev mys här hos mig tills vi bestämde oss för att dra oss ut i K-town, haha ! Vilken kväll ! Det blev ett besök på Nöjes där Johnossi uppträdde ! Tyvärr så gjorde eventet att hon inte fick uppleva hela nöjes utan bara scenområdet, men vi hade riktigt kul ändå !

Mamma kom hit och det var dags att röntga bus ! Tyvärr blev det BC men fick goda nyheter om hennes ögon som visade UA och komplimanger om hennes fina muskler ;D Så nu blir det att fortsätta träna och hålla henne i trim så kommer allt att ordna sig :) Bus fick följa med mamma till Örebro då det var tänkt att jag skulle på kryssningen, men den resan fick ställas in då tentan behövde prioriteras.

Nu är tentan gjord och jag har även fått mina tapeter  :D Fick äntligen ta helg redan i onsdags så det har blivit en hel del lathet ! Det är tredje advent och snart dags att ta sig till Örebro över jul -och nyår. Några julklappar har det allt blivit, men några får handlas i sista minuten så att det inte blir så mycket att släpa på när jag åker ner.

Imorgon är det skola igen och en ny kurs startar ! Ska bli intressant !

Men just nu är allt jag känner Saknad ! Efter Bikiebus, familjen och släkten ! En stor saknad  !


Kommentarer
Postat av: Jocke

Det kan ju faktiskt vara ett gott tecken att man inte har tid att blogga; att man har massa annat som både är viktigare och roligare helt enkelt :)

2010-12-13 @ 13:30:51
URL: http://jockehammar.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0