Året som gått del 2...

Juni: Underbara sommar ! Kusinerna tog studenten, stora ungar ! ;) Det blev lite fest och härliga upptåg. Kronprinsessan gifte sig ! Jag tog äntligen tag i att tatuera mig ! Känns som om de suttit där hela livet, haha ! Får ta och boka in en till så fort det går att prioritera ;D Sommarjobbandet drog igång !

Juli: Jobb, jobb och lite nöjen :) Flyttade till pappa för att ha det lättare för att komma till jobbet. Min älskade busunge blev hela 1 år :D

Augusti: Månaden med stort M. Fick äntligen flytta tillbaka till Karlstad ! Ny lägenhet, nytt program, ny klass och det var svårt att inte känna sig exalterad ;D Innan detta så blev det en minisemester med mamma, faster och hundarna till västkusten. Underbart var det ! Helt underbart !

September: Introducerades med nollning där jag träffade underbara klasskamrater och ett par av de hittade till hjärtat ganska snabbt ;D Terminens första tenta skulle också skrivas, men som tur var så gick den bättre än förväntat :D

Oktober: En helg i en stuga på landet fick inleda denna månad. En helg som gav både bra och dåliga minnen, men för det mesta bra :) Mamma kom på besök och vi såg Mamma Mia!- musikalen och sen följde jag med henne till Örebro där det blev QA-premiär och fest ! När jag kom hem igen så var det dags att åka på exkursion med klassen ! Sjukt roligt ! :D

November: I efterhand så minns jag inte ens denna månad. Den måste ha gått så fort ! Det var som vanligt antar jag ..plugg, häng, fest och Bikiemys :P Ja och så kom snön ...

December: Nu har denna månad inte gått klart än , men hittills så har den innehållit tentaplugg, tenta och konflikter. Det fina som denna månad gett är julmys,mycket snö, fester, häng med mina brudar och så småningom julafton, nyårsafton och att få träffa alla i Örebro igen :D

Ett helt okej år ! :D

God jul och gott nytt år !

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0