Året som gått del 1 ..

2010 .. Minns att man dagen efter nyår tänkte .."shit, det är redan år 2010" . Nu har det gått ännu ett år och detta år har faktiskt gett en hel del :)

Januari: Året började med att fira stora lillebror i förskott och tog med min kära far på Avatar ! Bodde hos pappa över jul-och nyår och det var snart dags att återvända till Karlstad, som även då var min bostadsort. Följde med A-C och hennes räddningsgäng till brandkåren där jag ställde upp som figurant och mitt lilla bus fyllde 6 mån :P Tentade av en av kurserna som jag läst och det gick ju inte så bra .. det kanske man borde ta tag i ? I slutet av månaden började min nya kurs i ett helt nytt ämne: Turism..tänk vad detta impulsiva beslut kunde innebära ;) Lägenheten sades upp också !

Februari: Månaden då jag fyller år ;) Haha ! Firade min födelsedag i Örebro. Otroligt mycket snö och väldigt kallt. Får se om det blir det år 2011 också..Utöver det så innehöll denna månad en hel del plugg :/

Mars: Rörig månad .. Flytt på G och mycket att plugga ! Gick in en relation lite för fort och ja ..
Beslutet togs att söka till Karlstad Universitet även till hösten och att jag skulle gå Turismprogrammet ..lite nervöst var det allt :) Bikie åt chilinötter .. inte kul !  Stackars :/ och så hade hon sitt första löp ! :P I samma veva så pajade datorn, så fick hänga i biblioteket resten av tiden som jag bodde i Karlstad.

April: Firade påsk i Vintrosa i mammas nya hus :) Katterna fick flytta dit och beslutet togs att de fick bo kvar. De har det så mycket bättre där ! Även jag behövde vara där och gömma mig från verkligheten. Inte så långt därefter så flyttade jag in hos mamma tills det var dags att börja jobba och bodde där lite under sommaren också. Tungt att lämna lägenheten, Karlstad, Sanna och hennes hundar.

Maj: Mamma övergav mig för en semester men vad gjorde lite FF när solen sken så underbart !? Tuva välkomnades in i släkten ! Ännu en som Bikie gjorde till sin bästis :) Turismkursen slutade och det gjorde även "relationen" jag hade med J. Dock så kom den underbara sommaren till oss och tro mig , jag njöt !


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0