This is it.

Det blev ett par lugna dagar i Örebro. I tisdags gjorde jag absolut ingenting ! Jag kom tillochmed på mig själv att fortfarande ha på mig sovt-shirten lite väl långt in på dagen.
Den enda tiden jag hade att passa sköts till onsdagen istället.

På onsdagen åkte jag in till stan för att fylla i tatueringarna. Kändes som jag mindes det, men hade glömt bort hur öm man var efteråt :P
Lämnade bus hos pappa för att dra ut på en liten turné. Hade ett nytt armband att hämta ut då de inte kunde laga det jag hade lämnat in. Kom hem med en dammsugare iallafall och har kikat in lite annat nödvändigt som får köpas in någon gång i den snara framtiden.

Mamma hängde med tillbaka hit över natten. Hade filmkväll, gick promenader och handlade in lite smått och gott till mitt nya hem :)

Nu ska jag inviga mina nya regnkläder som jag köpte i Falkenberg hos Engelssons. Blir en promenad med bus nu och sen ska jag försöka plocka in resten av kläderna i garderoben :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0