Oneday-trip to K-town

Får väl börja med att hälsa augusti välkommen ! Jag har faktiskt ingenting emot att det är sista sommarmånaden och att hösten närmar sig. Vädret har verkligen legat på plussidan denna sommar, så jag är nöjd som det är ! Augusti innebär en hel del kul för mig, så jag har faktiskt längtat till denna månad innan sommaren ens kommit, så även där är det helt okej för mig att den kommit.

Sista jobbveckan, besök hos Lappforsens, västkustresa, flytt till Karlstad och skolstart ! Underbara tider ju !

Har iallafall varit helt slut i helgen, så det var lite segt att gå upp imorse och börja om på måndag igen. Dock så ser denna vecka lite annorlunda ut, så det är ingen fara ! Jobbtimmarna flöt på helt OK och när jag hade slutat så plockade mamma upp mig för vår endagstrip till Karlstad. Det var helt underbart att vara tillbaka. Solen sken och på stan så fick jag återigen känna doften av det rostade kaffet från Löfbergs lila fabriken :)

Hämtade nycklarna och drog till lägenheten för att kika in den. Det var en del som skulle åtgärdas och jag kommer få helt omtapetserat, så den såg såklart lite sliten ut när jag kom in. Jag har så svårt att få en vision om hur det ser ut sen när möbler och allt är på plats, så lite skeptisk blev jag faktiskt. Dock så blir det säkert jättebra när jag väl är där med alla mina saker :)

Sen gick vi runt på Ikea och tittade lite. Skrev också ner allt som ska inhandlas så det bara är att gå raka vägen in på lagret sen och hämta det när det är inflyttningsdags.

Nu är jag hemma igen :/ Men på torsdag sätter vi oss igen i bilen för en weekendresa till västkusten :) Ska bli riktigt härligt !

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0