I Örebro ett litet tag till

3 dagar kvar till flytt ! Men återvänder iallafall på tisdagen för ett minibesök :)
Tydligen så börjar jag rätt så sent i skolan, så hoppas att lägenheten hinner bli tapetserad och allt så att jag kan komma någorlunda i ordning lite snabbt sådär :)

Uppdateringen har inte varit så bra sen jag kom hem från minisemestern, men det var fullt upp att komma in i vardagen igen och börja jobba på ett nytt ställe för veckan.

Skriver om helgen i ett separat inlägg med lite fina bilder. Ett liknande inlägg med lite mer inriktning på Bikie finns på hennes egna blogg :P

Vi hade iallafall jättetrevligt ! Lite surt att komma hem igen när man är iväg sådär, men nu ska jag ju bara jobba två dagar till och sen är det dags att ännu en gång ta sitt pick och pack till Karlstad. Känns som om jag har flyttat en del de senaste åren och såå kul är det ju inte, men det här gången blir det förhoppningsvis mer långvarigt :)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0