Första dagen i skolan

Första delen av skoldagen spenderades i Aulan där vi fick grundinformation om själva universitetet och Handelshögskolan som vissa program ingår i.

Eftersom jag läst på KAU tidigare så blev det en hel del information som jag redan visste om , men fick även såklart mer information, så det kändes väldigt bra att sitta där.

Andra delen var information om just vårt program och lite sånt. Sen kom vår studentförening Ture och härjade och tog oss med ut på campusvandring. Där fick vi också våra nollningströjor och information om nollningen.

Så nu är jag hemma igen .. ca 6 timmar senare :P .. för att vila i ungefär 2 timmar innan det är dags att dra upp på stan för första nollningsaktiviteten. Ska bli sjukt kul och jag träffade en hel del trevligt folk, så jag tror verkligen att jag kommer att trivas :) Programmet verkar också som att det är något som kommer bli otroligt roligt att läsa !

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0