Fin fint besök

Min mobil måste verkligen ersättas så snart som möjligt.

Den visar inte mina missade samtal och ibland tvekar jag på att den överhuvudtaget tar emot samtal ibland :S

Sanna har varit här över natten :) Vi åkte till brukshundsklubben med Anette och tillsammans blev vi 3 personer och 6 hundar ! Mysigt i bilen må jag säga ;)
Vi tränade tills vi insåg att vi var tvugna att avsluta då vi behövde handla och äta mat, men vi alla hann med en del endå.

Det blev en tur förbi McDonalds, haha såklart .. men det satt fint i magen det också :)
Tittade på TV i två sekunder typ innan det var läggdags.

Lite bökigt i början när hundarna fick vara i sängen :P

Nu väntar vi på att Sanna ska komma tillbaka från skolan så ska vi ta oss ut och träna.
Förhoppningsvis följer också Anette och A-C med :) I så fall får Bikie träffa grabbarna igen och det kommer hon nog allt att gilla :)

Det är helt underbart väder ute ! Så får fasen ta och köpa med oss fika och försöka komma ihåg kameran, så blir det en riktigt härlig dag :)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0