Då var man tillbaka..eller ?

I lördags gick flytten snabbt och jag stannade kvar för att packa upp, plocka in och montera ihop.

Mamma kom på kvällen tillsammans med Bikie och jag fick hjälp att plocka ihop ännu mer.

Nu är alla möbler uppe iallafall.. skönt ! Det ska ju tapetseras om så det tar ett tag till innan tavlor och liknande kommer upp på väggarna.

Emellan allt som har med inflyttning att göra så har det blivit promenader med busan. Idag tog vi en längre runda vid Skutberget :)

Dock så blir det att åka tillbaka till Örebro ikväll..  ska fylla i mina tatueringar imorgon så då fick det bli att åka tillbaka till på onsdag.

Det är iallafall sjukt gött att vara tillbaka :) Inser än en gång att jag verkligen trivs !

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0