Va ? Söndag ?

Vad veckorna går fort, det är inte bra. Känns inte som att jag riktigt hinner med allt pluggande och det som behövs runt omkring.
Jag har varit väldigt dålig på att komma iordning här hemma..kanske just för att jag känner mig så hemma ändå ?

Nåja ..
Vädret suger väl inte helt och hållet idag..nuförtiden ska man väl inte räkna med så varma dagar och sol längre.
Gick upp lite tidigare imorse så att man inte vänder alltför mycket på dygnet.
Nu är det ny vecka med nya föreläsningar och nytt att plugga i. Lite efter är jag nog så får bli lite mer sträng mot mig själv.

Har nu sminkat mig och gjort mig någorlunda iordning ..för nu ska jag följa med Sanna och hennes kille till IKEA.
Behöver handla lite, så varför inte passa på när man kan ha sällskap dit. Inte så kul att gå där helt ensam.
På stan är det ingen fara att gå själv, haha. Jag känner ju inte direkt så många, så det finns ingen att "skämmas" inför ;)

Förresten...min mobil funkar igen ! Wooooho !
Men sms och sånt har inte kommit fram, så ni vet varför jag inte svarat trots att det funkar igen.
Så nu kan jag ringa farmor..stackaren blev tydligen orolig när jag inte gick att få tag på. Hon är väl för go !

Ikea var det ja..see you later ;)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0