Torsdag

Godmorgon på er !

Började dagen med nyttig frukost och veckans avsnitt av top model 13.

Kliandet fortsätter och jag måste verkligen bort till skolan och skriva ut föreläsningar, så det får bli att dra förbi Apoteket då. Får köpa kortisonsalva så jag inte kliar sönder. Eftersom ingen verkar veta vad det är så vet jag inte när detta försvinner.
Men bara det slutar klia så skiter jag i vilket !

Tagit och lagt upp lite bilder också. Har fler att lägga upp med det får ta sin tid :)
När jag kommit hem från skolan så ska jag laga tacos :) Haha sjukt trist att laga det till en person.
Men är så jäkla sugen på det nu, så det får bli att äta det idag och antagligen efter skolan imorgon ;)

Ikväll blir det kanske att dra med Sanna & A-C ut till Hammarö.
Men ska försöka hinna plugga också, vilket jag absolut prioriterar nu, så som jag ligger efter.

Nej nu ska jag iväg till skolan och allt. Får bli cykeln så det går fortare ;)

Skiter i om det är spoiler..men måste bara lägga upp ett av korten som var med i förra veckans avsnitt av Americas next top model 13.. I love it !


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0