Tisdag

Hej på er !

Uppdaterade aldrig igår, eftersom jag inte hade så mycket att skriva mer än att jag pluggade hela förmiddagen och en stund på eftermiddagen. Låg sen och tittade lite på TV..poppade sen lite popcorn och la mig i soffan och drog på Twilight för miljonte gången..tänk att man inte kan tröttna.
Skulle vilja läsa böckerna igen..men läste i skolboken istället...lite smartare val kanske ;)
Längtar verkligen till New Moon-premiären ! Jag, Sanna & A-C har redan bestämt att vi ska gå på den tillsammans..fy så roligt.

Igår drog en massa serier igång i USA..så jag har mycket att se på idag ;)
Sen ska jag fortsätta plugga rätt så mycket.
Passa på medan jag är motiverad och när det är dåligt väder ute. Det är blåsigt och fortfarande rätt mörkt. Imorse när jag vaknade så trodde jag att klockan var väldigt tidigt på morgonen, fast den var 9.
Men det är ju så det ska vara nu.. :)

Ska försöka bestämma mig också..Örebro i helgen eller inte ? Det lutar väl åt att åka .. :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0