Tisdag på Bergvik

Blev en tur på Bergvik idag med ! Inte så många som hänger där..om man jämför.
Det är roligare att gå på stan här än i Örebro !
Plus att på Bergvik finns det oftast storlekar kvar och reas mycket där.
Finns kanske inte så mycket affärer ust där.. så många tar sig väl hellre upp på stan ..
Bergvik är ju inte så stort heller..

Fanns väldigt mycket fint..men det fick snålas lite med shoppandet. Månaden har ju faktiskt precis börjat. Studentlivet är snålt men riktigt kul ! ;)
Ändå fick vi gå i flera omgångar mellan provhytterna för att hämta/lämna kläder.
Vi provade huuur mycket kul som helst.

Riktigt kul att shoppa med Sanna..gillar hennes stil och hon känner mig ju bra så att hon vet vad jag vill ha.
Jag är tyvärr alldeles för vardaglig..vill ju vara studentfin nu :) Det är visst inte så billigt att vara så vardaglig som jag ;) Sanna är grym på att fynda också !
Måste försöka bli lite mer färgglad..så då proppa hon på mig med massor av färg och kläder jag aldrig hade tittat på annars.
Visst blev det två tröjor som åkte med hem..ingen av de var direkt min stil. Awesome !

Nej nu ska det poppas popcorn och tittas på Idol.
Har inget direkt bättre att titta på..så ! Idolauditionerna är så skämmiga och juryn har väl lite annorlunda smak?
Tänk om svenska idol hade samma artistkvalité som american idol ? verige är ju dock väldigt mycket mindre..men ändå. 10an i A.Idol är fan så mycket bättre än typ..Marie Picasso !


En tanke går till din familj som ska försöka få hem dig nu. Mitt i all sorg !
Det är ju helt självklart att du ska få komma hem !?
Vilket du kommer att få..för du har så många som älskade dig och som bryr sig !
R.I.P !

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0